Buna ziua,

Am un server Centos 5.4 pe care ruleaza un server apache care serveste
o aplicatie web (php). Am o adresa statica pe care o folosesc pentru
conectarea la aplicatie. Problema este ca din cand in cand, fara nici
un motiv anume, serverul pica - nu mai raspunde la ping si nu mai
serveste paginile. In log-uri nu apare nici o eroare, nimic. Pur si
simplu cade conexiunea. Singura rezolvare este sa reactivez interfata
eth1 - din network manager - activate (nu merge nici macar service
network restart)
Cum pot rezolva problema? De unde apare si unde as putea sa ma uit...?
e destul de frustrant, pentru ca am incercat tot ce stiu eu despre
linux si nu stiu de unde sa mai apuc problema asta.

Va multumesc anticipat

Robert Muster