Petru Ratiu wrote:

> Am mai vazut chestii de-astea doar la tunele setate fara keepalive,
> dar la cate idiotenii am vazut de la network-manager se poate orice.
> ia-i interfata aia lui n-m si configureaz-o stil "web 1.0", cu
> /etc/sysconfig/network (sau cum era pe redhat). La Debian stiu ca n-m
> ignora interfetele care sunt declarate in /etc/network/interfaces daca
> i-am dat managed=false in sectiunea [ifupdown] din
> /etc/NetworkManager/nm-system-settings.conf . Asta e distro-specific,
> dar m-as astepta ca si pe centos sa fie ceva similar.

este; trebuie specificat in ifcfg-eth

> In orice caz, te-as sfatui ca daca masina aia nu e laptop sa renunti
> la network-manager si sa faci networkingul ca la carte (nu-i asa
> dificil pe cat s-ar crede si e mult mai predictibil).

ceea ce ziceam si eu ...

> Evident, poate fi in continuare o problema a placii sau driverului
> care intra in sleep daca n-are activitate (parca am vazut si chestia
> asta candva),
cu placi intel ?

> dar sfatul cu "n-m must die a painful death" e general valabil.

intrucit driverul pt placi intel e unul dintre cele mai bine scrise, eu
as miza pe un prieten din retea care folosea MAC-ul/IP-ul tau. acum
tinind tu permanent MAC-ul in memoria switchului de deasupra ta,  il
impiedici  pe respectivul sa mai fure