multumesc pentru informatii si sfaturi. voi configura old style network-ul.
ma mira insa ca treaba a inceput sa se intample dintr-o data (eu am
crezut ca e vreun update care a facut poc pe undeva), nu m-am gandit
nici un moment ca cineva imi fura conexiunea. sa inteleg ca isp-ul nu
are filtru pe mac?