avand in vedere ca s-a intamplat fara nici un motiv clar, adica nu s-a
umblat la server, pentru mine inseamna ca ori cineva imi fura
IP-ul...ori au schimbat ceva in infrastructura retelei (acea ciorba de
routere si switchuri). oricum acum s-a rezolvat prin trickul asta, si
momentan nu pot umbla la el ca este activitate. insa cum prind
liniste... :)
Multumesc oricum