On 04/26/2011 10:32 PM, Claudiu Nicolaie CISMARU wrote:

> De acord. Dar e tare scump :( Adica versiunea non-comercial o dau asa
> cum o dau, dar daca totusi vrei sa cumperi sa scoti 500$ din
> buzunar..
>
> Daca era in jurul 100$ il cumparam si eu de mult...

Pentru uz personal nu ai ce face cu versiunile pe bani. Opțiunile pe
care le are versiunea pay-ware (loguri, mai multe sesiuni în același
timp, logo personalizat) nu cred că fac parte din ceea ce ai nevoie
pentru suport de desktop în mod curent. De alea ai nevoie dacă îl
folosești în mod oficial în cadrul companiei și vrei să auditezi
sesiunile și alte alea. YMMV

Flower
--
http://tech.serafimpantea.ro/