2011/4/26 Dan Borlovan <d...@level7.ro>:

> Vodafone n-are 3g in fundul lumii, ceilalti nu stiu. Cel mai bine e daca
> au ceva sanse pe fir (romtelecom de ex.) altfel cu gprs iti tai venele.
> Parca operatorii au fiecare pe site hartile de acoperire.
>
> La socrii mi le tai de fiecare data (venele, cu multa migala si multe
> site timeout-uri). Noroc ca mai nou are un vecin wireless neparolat...

> Ubuntu cam da (yes the hated network manager), restul nu stiu. E drept
> ca nu am testat pe ultimele versiuni de modemuri.

> Depinde de provider.
>
> Meri si tu cu un telefon cu 3G si abonament de date si fa un test la
> [...]

romtelecom ip fix = 1 eur/luna (se cheama "ip fix"). la abonamente noi
se da pe gratis, ca bonus
romtelecom are pe site un tester de servicii. bagi adresa si spune ce
pot oferi in acel loc.
daca stai in chiar arbore, adica la max 5 km fir de telefon de fosta
"posta" (adica unde e SR-ul si, in el, DSLAM-ul lor, ai macar un adsl
256/2048.

t.s.