On 28-04-2011, at 12h 58'41", manuel lonely wolf wolfshant wrote about "Re:
[rlug] 3G in zone rurale"

> pt ce zici ca vrei sa obtii, ar trebui sa fie suficient

> daca nu ma insel asta e un rahatel USB. documenteaza-te daca si cum se
> foloseste din linux. eu n-am servit.

> nu vad la ce ti-ar fi util un router cu 4 porturi.

Sint pe cale sa accept oferta RomTeleCom. Chiar sa merg pe clicknet
surf (pina la 2Mbps)? Merge skype cu video pe conexiunea asta?
Daca vreau sa fac upgrade mai tirziu la clicknet play, asta inseamna
alt modem, sau o pot schimba ei din setarile lor?

Voi cere router 4 x eth & wi-fi, la care (probabil) voi dezactiva
wireless.

Din cauza lipsei de timp le voi lasa laptopul meu si vad eu ce fac
dupa aia pentru mine...

Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii.

Mugurel