On 04/29/2011 03:28 AM, manuel "lonely wolf" wolfshant wrote:

> [...]
> mai multi bani. mergeau joacele unor sali intregi de net pe conexiuni
> inchiriate de 33600 bps...
> serios vorbind, lucrul interactiv ( e drept via Citrix server) pe masini
> remote nu maninca mai mult de 50 kbps /persoana. pina la 1 Mbps (
> presupunind ca nu ai chiar 2 ) mai e cale lunga. Ceea ce o sa te
> afecteze mai tare e canalul invers, uploadul de la parintii tai inspre
> tine, acolo va fi limita mult mai mica ( ca la orice ADSL, largimea de
> banda pt upload e semnificativ mai mica decit pt download)

> asta nu stiu sa iti raspund. mai bine intrebi
e acelasi modem, doar daca ai trece de la  ADSL la VDSL ar trebui altul.

> asta sigur va merge cu orice, dar va trebui sa achiti chirie sau sa il
> cumperi. iar daca mergi pe varianta asta, poti lua orice router adsl din
> comert. nu pune botul la "nu garantam, decit cu ale noastre", e pur
> marketing. e drept insa ca in acest nu o sa iti mai dea ei instructiuni
> click click.

Modemul e gratis la abonamentul pe 2 ani (nu conteaza care, ca-i cu un
port, ca-i wireless cu 4 porturi...)

IP-ul fix e gratis daca faci comanda online, daca nu, se poate comanda
ulterior din "MyAccount", ti-l asigneaza ei, nu trebuie sa mai modifici
nimic si e 1EUR/luna.