On 04/28/2011 07:01 PM, Ionel Mugurel Ciobica wrote:
> On 28-04-2011, at 12h 58'41", manuel lonely wolf wolfshant wrote about "Re:
> [rlug] 3G in zone rurale"

> Sint pe cale sa accept oferta RomTeleCom. Chiar sa merg pe clicknet
> surf (pina la 2Mbps)? Merge skype cu video pe conexiunea asta?

da. in cel mai rau caz faci upgrade. nu o sa se supere pe tine sa iti ia
mai multi bani. mergeau joacele unor sali intregi de net pe conexiuni
inchiriate de 33600 bps...
serios vorbind, lucrul interactiv ( e drept via Citrix server) pe masini
remote nu maninca mai mult de 50 kbps /persoana. pina la 1 Mbps (
presupunind ca nu ai chiar 2 ) mai e cale lunga. Ceea ce o sa te
afecteze mai tare e canalul invers, uploadul de la parintii tai inspre
tine, acolo va fi limita mult mai mica ( ca la orice ADSL, largimea de
banda pt upload e semnificativ mai mica decit pt download)

> Daca vreau sa fac upgrade mai tirziu la clicknet play, asta inseamna
> alt modem, sau o pot schimba ei din setarile lor?
asta nu stiu sa iti raspund. mai bine intrebi

> Voi cere router 4 x eth&  wi-fi, la care (probabil) voi dezactiva
> wireless.
asta sigur va merge cu orice, dar va trebui sa achiti chirie sau sa il
cumperi. iar daca mergi pe varianta asta, poti lua orice router adsl din
comert. nu pune botul la "nu garantam, decit cu ale noastre", e pur
marketing. e drept insa ca in acest nu o sa iti mai dea ei instructiuni
click click.