On 08/16/2012 12:20 PM, Tiberiu C. Turbureanu wrote:
[lots of enlightening words deleted]
> pentru că la acest eveniment au fost discriminați
> participanți în funcție de comunitatea din care fac parte.

Domnule Președinte,

Doresc să subliniez o eroare de logică în reclamația pe care ați
expediat-o către lista de discuții RLUG.

Comunitatea Ceata nu a fost discriminată de invitația la sex oral
adresată de unul dintre cei care erau la evenimentul amintit de
dumneavoastră în sesizarea dumneavoastră.

Consider că discriminare ar fi fost dacă persoana respectivă ar fi spus:
"Toată lumea să-mi sugă pula, mai puțin Ceata, că ei sunt inferiori/nu
merită/au tricouri urâte/etc/șamd". Atunci da, ar fi fost discriminare.

Am putea vorbi, eventual, despre favorizarea Ceata - și aici mă aștept
să primim reclamații din partea altor Președinți de asociații și alte
grupuri, care poate că așteaptă de mult timp atenție din partea
persoanei la care vă referiți.

Prin urmare, vă rog să retractați afirmația dumneavoastră eronată, și să
trimiteți o erată la reclamația depusă, în termen de 15 zile.

Vă mulțumesc pentru înțelegere!

Ovidiu,
Prim-Președinte General Suprem al laptop-ului meu.
Secretariat: +40-7844-7852

PS: Pentru că mă aștept ca unii să fie mai înceți la minte, acest mail
este un pamflet. Nu vorbesc decât în nume propriu, nu reprezint în nici
un fel asociația ProLinux și nu iau apărarea nimănui (personal, nu sunt
de acord cu ce s-a întâmplat). Mai mult, pentru a nu implica în nici un
fel ProLinux, m-am autosuspendat din calitatea de membru, pentru 24 de
ore, în mod public.