Serios, nu sunt foarte activ dar asta mi se pare penibilă.
Sunt și eu un urmăritor tăcut al RLUG, activam mai mult acum vreo 10 ani.
Dar e prima oară cînd apare un dialog la nivelul ăsta, cu nevoia de a se
cere scuze oficiale și alte prostii similare.
Nu o să-ți zic direct 'grow up'. Nu are sens, au mai făcut-o și ceilalți de
cîteva ori.
Îl știu și eu pe sin, fără să beau bere cu el, doar am luat un tren
împreună odată  Oricine se simte jignit de o chestie pe care o zice sin
după cîteva beri înseamnă că are o problemă de ajustare la realitate, și ar
trebui să ia un pic de aer în piept și să numere pînă la zece.
Al doilea, serios, v-a jignit, să zicem că e un act intenționat din partea
ProLinux, să zicem. Și ce? V-a luat dreptul să folosiți Linux? V-a călcat
vreun drept de vot, de expresie sau orice? Urarea lui sin poate fi
universală, și probabil că nu ați fost singurii cărora vi s-a urat multă
carne din partea lui sin.
Serios, omule, calmează-te, nu facem spectacol pentru cineva, nu ai nimic
de pierdut sau de cîștigat. Și te invit să îi urezi, pe offtopic, multă
carne lui sin, ca să fiți chit. Dacă e să ne supărăm pentru fiecare bucată
de carne aruncată la cîte o bere, ieșea război civil.
For hoes and glory!
  Dorin