On Aug 16, 2012, at 1:04 PM, Ovidiu Constantin <ovi...@mybox.ro> wrote:

> On 08/16/2012 12:20 PM, Tiberiu C. Turbureanu wrote:
> [lots of enlightening words deleted]
>
> Domnule Președinte,
> [snip]
> Vă mulțumesc pentru înțelegere!
> [snip]
>
> PS: Pentru că mă aștept ca unii să fie mai înceți la minte, acest mail
> este un pamflet. Nu vorbesc decât în nume propriu, nu reprezint în nici
> un fel asociația ProLinux și nu iau apărarea nimănui (personal, nu sunt
> de acord cu ce s-a întâmplat). Mai mult, pentru a nu implica în nici un
> [...]

Cer in mod explicit domnului presedinte PROLINUX sa convoace de urgenta
consiliul de administrare pentru solutionarea acestui caz. Sin a actionat,
evident, anti-constitutional si impotriva esentei nationale.

In mod evident, domnul Patrascu impreuna cu domnul Eugeniu au dat dovada de
traseism si tin cu Basescu. Rusine!

--
Jay