2012/8/16 Tiberiu C. Turbureanu <t...@ceata.org>:
> Discrimare:
>
> 2. diferențiere restrictivă de drepturi pentru o parte a populației unei
> țări, pentru o organizație sau pentru unele țări față de altele. MDN
> 2000 [1]
>
> [1] http://dexonline.ro/definitie/discriminare
>
> A lipsi de egalitate în drepturi; a limita în drepturi (în comparație cu
> ceilalți cetățeni). NODEX 2002 [2]
>
> [2] http://dexonline.ro/definitie/discriminare
>
> Membrii comunității Ceata aveau dreptul să fie respectați și nu jigniți,
> să fie tratați în mod egal cu colegii de la alte comunități.

Tibi,

Nu am fost la eveniment, nu știu ce s-a întâmplat, urmăresc și eu
discuția exact cum urmăresc scandalul de la Antene vs B1.

Vezi că există multe lucruri pe care alegi să le ignori pentru că
nu-ți mai convin, nu mai justifică gestul de melodrama queen. Exact ca
la Antene.

Scuze dacă am fost prea critic dar nu m-am mai putut abține. E părerea
mea proprie și personală din acest moment.

--
MM