Daca scriptul foloseste multe scrieri, este important sa fii
sigur ca ai nevoie de toate. Cateodata chiar nu este nevoie.
Si daca scrii, conteaza si cum grupezi scrierile (controlul
tranzactional) - 10k tranzactii != 1 tranzactie cu 10k inregistrari.
Marimea paginii la indecsi nu este panaceul pe care il cred unii - ymmv.
Daca iti pasa de date, sync-ul trebuie sa fie coordonat de
responsabilul datelor (care este baza). Parerea mea (2 cents).

peace,
_bogdan_