Quoting petrescs <petrescs+r...@gmail.com>:

> Scuze, nu am vrut sa sune ca un postulat. Mai corect s-ar spune "nu
> intotdeauna sunt recomandate JFS". M-am lamurit inclusiv in cazul meu, am
> mers pe ext4 default (data=ordered, cu bariere, cu atime etc) ani de zile
> si nu am avut probleme pe productie, pana cand am dat de problema asta cu
> un "anumit" model de executie (foarte multe update-uri). Recomandarea
> anti-journaled am citit-o in mai multe locuri (ex.
> http://informix-myview.blogspot.ro/2010/07/new-journaled-filesystem-rant.html
> ).
>

> Ce-i drept nu am

> [...]

... sau poate treci la ZFSonLINUX(si cu SSD), si uiti de DB dump/restore !

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php