Imi aduc aminte ca prin facultate am picat un examen (si) pentru
expresia "balega de java". Daca pe vremea aia memoria si resursele erau
o mare problema (nu ca acum nu am fi cu 50 de ani in urma, dar e cat de
cat mai omeneste), acum belelele sunt de alta natura, mai curand castigi
la 6/49 decat sa iesi castigator din lupta cu javra. Asa ca daca se lasa
cu gang bang, vin si eu ...

In general tratez javra cu cel mai mare sictir posibil, taiat tot ce
inseamna servicii si/sau startup, plugin-uri de ff puse pe ask only samd
(aici mint, ultima oara mi-am bagat picioarele si i-am dat sa nu ma mai
intrebe, ca ma exaspera). Stiu ca o data a trebuit sa dau cautare si sa
fac tot felul de porcarii de configurare, pentru ca fie pachetele sau
certificatele de pe servere expirasera sau nu stiu ce alte chestii de
spanaci, si nu mai mergea nimic. Deci, nici eu nu duc lipsa de
distractie, dar cel putin in ultimul timp lucrul cu javra a fost destul
de rar, asa ca n-am mai injurat prea mult. Dar tot 6/49 se cheama (sau
mai bine zis 4 din 69, ca ne-o dam la #$%# reciproc).

READ BELOW:
si acum lucruri serioase, dupa ce am injurat si eu javra by default

stiu ca pe vremuri erau si alte masini virtuale de javra, pe linux era
cel putin odata pachetul kaffeine, care pentru aplicatii nu foarte
rocket science mergea de cateva ori mai bine decat javra ma-sii de la
mama ei
asa ca ai putea incerca o astfel de alternativa (daca nu cumva le-a
acaparat boracle pe toate - nu de alta, dar de cat au luat mysql-ul
parca s-a dat si acolo totul peste cap)

Alex