Instalezi genymotion si il lasi sa puna si virtualboxul
Vpoi iti dau un zip care dezarhivat contine o masina virtuala cu
androbitoci care are si marketul in el , deci , mail and stuff.
Mie imi trebuia pentru Market si autoupdate al softului.

Din interfata GenyMotion poti pune circa de androizi de toate natiile si
rezolutile insa nu au Market ceea ce si=ucks.
Daca vrei sa pui o aplicatie ceva , trebuie sa faci drag and drop.

Cheers.

Dai de stire cand vrei imaginea si facem un wetransfer ;)

Atat!