On 25/11/2014 6:03 PM, Abibula Aygun wrote:

> Pentru un cacat de aplicatie de Android am folosit Virtualbox si o versiune
> de Android "Market"-ata.
virtualboxul a fost singurul care a reusit sa imi dea ecran albastru in
geam7 (si ca in bancurile cu #ceaknoris: de doua ori)
insa dezvolta un pic subiectul, ca ma batea gandul la un android emulat,
dar mi-era prea sila sa instalez vreo 2 giga de labareli (si asa cand am
compilat niste apk-uri am pus pe un linux si ca tot omul am zis ca 10
giga ajung, ca doar e linux text ... aiurea, m-am trezit ca tot
downloada mai abitir ca geamurile lu peste, nu stiu cat a iesit in
final, dar m-am plictisit de cat sdk a downloadat - toate versiunile de
la adam si eva incoace)

deci mai multe hinturi se poate ? am inteles bine cand ai zis android
rulat direct in virtualbox ?

Alex