Salut,

IMHO gfs e fragil si lent, ocfs nu mai e suportat (cel putin in kernelul din
centos, poti folosi p'ala din oracle unshittable linux).
Keep it simple, mergi pe NFS, daca vrei redundanta poate cu un DRBD.

Altfel daca vrei sa te "scalezi" glusterfs cu "distributed" setup merge ok la
mine, chiar si "replicated", dar i se mai face de split-brain din cand in cand
si devine enervant.

HTH
Lucian

--
Sent from the Delta quadrant using Borg technology!

Nux!
www.nux.ro