1. BeeGFS   - e distribuit si nu replicat - unii zic ca ar fi bunisor
2. XtreemFS - distribuit/replicat - performante slabe, mie nu mi-a
placut
3. Moose File System (MooseFS) - distribuit/replicat, mai bun ca
glusterfs
4. pNFS ?

   Tip: daca alegi un FS oarecare, de care esti multumit, dar sunt
probleme de performanta la operarea fisierelor mici, eu o fentez
asa(gluster):
- se instaleaza ploop, care este o varianta mai destepteapta de
loop(compresie, resize, compactare, snapshot, etc), formatat ext4
- acel fisier ploop(poate fi si de 2-300 GB) se pune peste share-ul
utilizat(NFS de exemplu);
- la client se monteaza acel ploop(deci trebe linux)

În 2014-11-27 02:44, Nux! a scris:
> Salut,
>
> IMHO gfs e fragil si lent, ocfs nu mai e suportat (cel putin in
> kernelul din centos, poti folosi p'ala din oracle unshittable linux).
> Keep it simple, mergi pe NFS, daca vrei redundanta poate cu un DRBD.
>
> Altfel daca vrei sa te "scalezi" glusterfs cu "distributed" setup
> merge ok la mine, chiar si "replicated", dar i se mai face de
> split-brain din cand in cand si devine enervant.

Da asta confirm si eu legat de gluster(cel putin pe replicated)

> HTH
> Lucian
>
> --
> Sent from the Delta quadrant using Borg technology!
>
> Nux!
> www.nux.ro

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php