Salutam,

Se dau urmatoarele date:
- Un numar relativ mic de oameni (10-15) cu device-uri de toate tipurile
(accent se pune totusi pe mobil: iOS, Android, Blackberry)
- E nevoie sa poata vorbi intre ei securizat. Ar fi frumos si chat dar nu-i
mandatory (e pus un server pentru cryptocat si isi face cat de cat treaba. Plus
ca pentru asta ma descurc sa-i dau de cap si singur).
- Server/Relay sa fie inhouse.

Am incercat:
- jabber (ejabberd)  - N-am gasit clienti decenti pentru toate platformele
- Sipwitch + reTurnServer - L-am facut sa mearga fara probleme. Am gasit
clienti care stiu SRTP  (Linphone si Bria) si care suporta toate platformele.
Problema a fost ca din 3G/4G, oricate combinatii de setari am incercat pe
clienti, cand mergea cand nu mergea (suspectez nat traversal issue).
- Repro - mult mai stufos decat sipwitch, inca n-am reusit sa inteleg tot ce se
intampla acolo.

E primul meu attempt la voip si in afara de sipwitch, toata documentatia pe
care am gasit-o a fost foarte ostila. Ma poate ajuta cineva cu un noob-friendly
paper care sa ma ajute sa instalez un setup care sa serveasca nevoile de mai
sus ?

Thanks
—
Jay