Multam la amandoi (daca mai are cineva vreo sugestie sau material, nu ezitati).

M-am gandit la un VPN ca solutie pentru problemele cu apeluri din 3G dar nu e
fezabil ca usability. Nu pot sa-i pun pe toti sa stea tot timpul cu vpn-ul
pornit catre mine.

Altfel, m-ar ajuta foarte mult niste sugestii de clienti (iOS, Android,
Blackberry). Ori SIP ori Jabber.