On Saturday 14 February 2015 19:50:18 Alexandru Balan wrote:
> Multam la amandoi (daca mai are cineva vreo sugestie sau material, nu
> ezitati).
>
> M-am gandit la un VPN ca solutie pentru problemele cu apeluri din 3G dar nu
> e fezabil ca usability. Nu pot sa-i pun pe toti sa stea tot timpul cu
> vpn-ul pornit catre mine.
>
> Altfel, m-ar ajuta foarte mult niste sugestii de clienti (iOS, Android,
> Blackberry). Ori SIP ori Jabber.

Clienti eu am folosit pentru teste Blink si Linphone. Linphone e bun ca merge
cam pe toate, insa are acel issue cu certificatele; de asemenea eu ca
slackwarian am muncit un pic la compilare, pentru ca foloseste niste
biblioteci mai exotice pt SIP. Clientul meu, care dezvolta o aplicatie (.net)
, a folosit portsip. Au si un client gata compilat, ultima versiune mergea.