On 19/5/2015 7:51 PM, Dan Borlovan wrote:
> Criptarea aia nu este implementata in hdd, si pina nu primeste parola prin nu
> stiu ce comanda ATA poti sa fluieri?
>
> E chiar asa usor de spart?
>
> Ca poti recupera datele criptate de acord, dar fara parola cum le decriptezi
> imediat?
bine, ma gandeam initial la altceva, acum am mai citit si mi-am adus
aminte ce si cum, eram un pic pe aratura (dar numai cu 2 roti din 4)
parola e stocata de obicei in firmware, pe vremuri era in clar, ramane
de vazut daca s-o fi schimbat ceva pe modelele mai noi
si intrebare intrebatoare (ca la gasit hibe ma pricep): daca inlocuiesc
electronica de la un hard cu altul identic ca model (ceea ce in 90-95%
din cazuri e cam joaca de copii), nu cumva tocmai am 'spart' parola ?
oricum, cel mai safe e criptare, atata timp cat nu uiti parola :-P

Alex