În 2015-05-19 20:24, Alex 'CAVE' Cernat a scris:

> bine, ma gandeam initial la altceva, acum am mai citit si mi-am adus
> aminte ce si cum, eram un pic pe aratura (dar numai cu 2 roti din 4)
> parola e stocata de obicei in firmware, pe vremuri era in clar, ramane
> de vazut daca s-o fi schimbat ceva pe modelele mai noi
> si intrebare intrebatoare (ca la gasit hibe ma pricep): daca inlocuiesc
> electronica de la un hard cu altul identic ca model (ceea ce in 90-95%
> din cazuri e cam joaca de copii), nu cumva tocmai am 'spart' parola ?

... sunt multe placi electronice identice dar care au versiuni diferite
de firmware ;)

> oricum, cel mai safe e criptare, atata timp cat nu uiti parola :-P
>
> Alex

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php