On Monday 21 September 2015 17:00:52 Adrian Joian wrote:
> Da rulez openstack in productie din 2012.
>
> --
> ask me anything (openstack),
> Adrian

Daca esti inca in viata, e imbucurator, insemana ca se poate :)
Deocamdata am facut o mica pauza de dataşare, dar cred ca e adevarata afirmatia
anterioara a colegului referitoare la nume.
Pana acum aproape toate issue-urile pe care le-am avut au fost de
autentificare; fie eu am pus o parola gresita, fie de exemplu nova nu s-a
autentificat la keystone cu v3 ci doar cu v2.0 .  Am mai avut o problema cu
kernelul de la OVH ( masinile sunt acolo) ca nu avea suport de openvswitch, m-
a tinut un pic pe loc si asta.
Partea dubioasa e ca toate par sa mearga bine, conform ghidului:
am putut sa creez imagini, am putut sa configurez retele, routere , inclusiv
volume ( m-am oprit la cinder pentru ca aparent pentru block volume mi-ar
trebui inca o masina si nici nu ma ajuta in stadiul asta)
Doar ca in momentul in care lansez o instanta, probabil ca din cauza ca host-
urile apar mai mult down decat up, instanta fie apare direct cu status error
fie
se lanseaza si la un moment dat esueaza. Nu am inteles de ce se lanseaza mereu
pe prima masina, respectiv pe controller, dar inca nu am ajuns la amanuntele
astea.