Trebuie sa te uiti prin release note-urile de la Kilo sa vezi ce api-uri au
schimbat. De obicei nu se preocupa sa schimbe si defaulturile din config
file-uri distributiile.
Daca kernelul nu iti suporta openvswitch builtin (ca de exemplu in ubuntu
14.04) atunci iti trebuie dkms si pachetul echivalent
openvswitch-datapath-dkms.

Daca hosturile apar up and down uitate la rabbitmq (se pot reconecta aiure)
sau cauza de keystone ori eventual din greseli de configuratie.

Pai nova scheduler "observa" utilizarea resurselor si iti creeaza masina
acolo - poti sa fortezi creearea pe masina 2 prin dezactivarea servicilui
de nova-compute pe control nova service-enable nodul1 nova-compute sau in
comanda de nova boot ... --availability-zone nova:node2.

Incearca sa creezi o masina virtual cu RDO si packstack si acolo sa ai
configurile corecte apoi sa te uiti pe masinile tale ce trebuie sa schimbi.

Adrian