> […]
>
> Aia cu "e dificil sa dai clic" am rezolvat-o din consola cu nmcli, practic
>>

> Poate pentru unii e OK un asemenea workaround, dar io prefer să mi se
> reconecteze automat clientul OpenVPN când mă reconectez sau mă conectez
> printr-o altă rețea wireless.  Să stau să dau clicuri (sau comenzi) când
> pot să nu le dau deloc mi se pare contraproductiv.

Crap, for some reason, s-a dus pe privata mailul anterior (probabil unul
din noi a dat reply all la un mom dat si s-a mutat lista la cc in loc de
to).

Anyway, deschisesem discutia nu ca sa-mi fac vpn-ul sa mearga (stiu si cu
consola, si cu auto-reconnect, etc...)  ci mai degraba sa cer explicit
sugestii despre ce-ar fi de citit sa inteleg mai bine increngatura cu
policykit, consolekit, dbus si eventual alte cateva pe care nu le stiu.

Also, aia cu "nu stiu de X, da' daca scoti si pui Y ca mine, merge" e
recunoscut ca e cam de prost gust, chiar si in situatia in care Y e mai
popular ca X, nu invers. Altfel la 90% din threadurile istorice de aici
raspunsul ar fi fost "pe windows merge", nu?

--
P.