> On 07/24/18 15:35, Petru Rațiu wrote:

> […]
>
> Crap, for some reason, s-a dus pe privata mailul anterior (probabil unul

> OK, o să-ți răspund atunci și pe grup ce ți-am zis în privat, că „orice
> om” îi crește tensiunea când răspunsurile îi sunt etichetate ca fiind de
> prost gust.
>
> Răspunsurile mele pe listă nu sunt neapărat pentru tine personal, chiar
> dacă tu ai inițiat firul de discuție.  Oricum tu ești cam căpos și greu de
> mulțumit și rar se întâmplă să-ți răspundă cineva ceva pe plac.
> [...]

"ma mir ca te agati de X cand exista Y care rezolva problema elegant" nu se
aplica cand Problema(TM) este "cum ma documentez despre X". Da, am ajuns sa
cedez si sa zic ca bine, hai sa vad cum e cu astea din cauza de n-m, dar nu
n-m in sine e problema ci faptul ca, nu stiu daca si tu ai observat,
policykit si consolekit au ajuns sa fie elemente centrale in versiunile
moderne din DE-urile majore. Da, pot sa ma dau in continuare pe xfwm daca
vreau, dar vreau explicit sa invat cum e cu "Linux Desktop" in 2018, nu in
2008. Asta e "Problema".

Again, in afara de Misu care se descurca fara, cine imi recomanda resurse
de debugat astea? Pentru systemd si journald mai sunt cateva standard
links, cum ar fi https://blog.tjll.net/systemd-for-impatient-sysadmins/ sau
ceva la Lennart pe blog, dar pt. astea de desktop imi prind urechile (si
sapatul prin surse se dovedeste a fi mai alambicat decat ma asteptam).

--
P. "daca voiam flama, postam vineri"