Salutare,

Am un server (fizic) pe care va rula un site destul de accesat ce va consuma resurse maricele, dar nimic exagerat, poate ceva mai mult pe perioade scurte.

Din experienta voastra merita "efortul" sa-l configurez pe baza de containere, de exemplu unul pentru nginx, altul pentru mysql? Ma gandesc ca poate mi-ar aduce avantaje in viitor in cazul in care mai apare un site de aceeasi anvergura pe acelasi server, sau poate daca intru in zona fail-over/load-balancing.

Daca raspunsul este da, avand in vedere ca nu e "marea clusterizare" sau cine-stie-ce configuratie, ce ar fi mai ok sa aleg? LXC sau Docker? Pentru orchestration sa ma incurc cu Kubernetes sau e un monstru pentru ceea ce vreau sa fac?

Mersi de idei.

Numai bine,
--
Catalin Bucur