On Sat, May 23, 2020 at 12:24 PM Catalin Bucur <c...@geniusnet.ro> wrote:

> Salutare,
>

> Am un server (fizic) pe care va rula un site destul de accesat ce va
> consuma resurse maricele, dar nimic exagerat, poate ceva mai mult pe
> perioade scurte.
>
> Din experienta voastra merita "efortul" sa-l configurez pe baza de
> containere, de exemplu unul pentru nginx, altul pentru mysql? Ma gandesc
> ca poate mi-ar aduce avantaje in viitor in cazul in care mai apare un
> site de aceeasi anvergura pe acelasi server, sau poate daca intru in
> zona fail-over/load-balancing.

> [...]
din distributie. Avantajul containerelor incepe sa apara cand vrei ceva
bleeding edge sau care nu are pachet in distro (sau vrei simultan versiuni
diferite ale aceleiasi aplicatii). Also, uita de idei conform carora
containerele aduc in sine un avantaj de performanta (as zice chiar din
contra dar YMMV).

Eu am acum pe mana o infrastructura unde exista si kubernetes si masini
separate standalone. Au fost surprinzator de multe situatii unde dupa ce
ne-am gandit bine am decis ca scoatem unele aplicatii de pe k8s si le punem
direct pe OS. Exista si situatia inversa, aplicatii pe care voiam sa le tin
separat si mi-am dat seama ca sunt maintained in principal ca containere
asa ca e cu mai putina bataie de cap. Ba chiar zilele astea ma uit sa pun
docker pe un server extern ca sa pot pune acolo cateva aplicatii care
prefera sa fie containere.

Of course, daca vrei sa pui docker "ca sa-ti faci mana", go ahead, dar
nu-ti vinde ideea ca e mai bine asa :)

--
P.