On Sun, Jul 12, 2020 at 10:46:29AM +0300, Andrei POPESCU wrote:
On Sb, 11 iul 20, 17:03:51, Dumitru Moldovan wrote:

Placa cu care mă joc e un Pine64 fără wireless, e conectată la rețea
prin cablu Ethernet.  Un dram de bun-simț mai e totuși în comunitatea
Debian, totul a funcționat normal când am ras NetworkManager și am
repornit rețeaua, dacă am configurat manual /etc/network/interfaces.

Vezi https://wiki.debian.org/InstallingDebianOn/PINE64/PINEA64 dacă vrei
să reinstalezi.

Interesant, n-am știut de asta.  Eram obișnuit cu Armbian de acum doi
ani și tot acolo m-am uitat prima dată.  Mulțam!

Aș fi ras și systemd, `apt purge systemd` dă impresia că ar funcționa,
dar instinctul mi-a zis altceva și am încercat de probă într-un VM cu
un Debian 10 amd64, fără succes.

Din ce citesc pe debian-user ar trebui să meargă.

Posibil să fie nevoie să instalezi ceva pachet în aceiași mișcare și/sau
să forțezi dezinstalarea unui pachet Important (sau Essential ?).

Un link se poate?  Aș încerca într-un VM cu Debian 10 amd64 prima dată
oricum, dar pe cont propriu nu m-am prins ce ar fi trebuit să fac ca să
nu bușesc sistemul. Mulțam!