On Sb, 18 iul 20, 15:08:17, Dumitru Moldovan wrote:

> Interesant subiect…  Poți dezvolta un pic?  Tot Pine A64+ am și io, dar
> instalat cu versiunea de Armbian bazată pe Debian 10.  Și mi-ar prinde
> bine versiuni ceva mai noi pentru unele pachete…
>
> Cum e Debian unstable în comparație cu Armbian și/sau Debian 10 pe Pine
> A64+?  Eram tentat să încerc să trec la testing, dar mi-a fost teamă să
> nu bușesc sistemul de tot.  Deja mi-am forțat norocul cu unele chestii,
> inclusiv rasul systemd.

În comparație cu buster (Debian 10) bullseye are suport rezonabil pentru
grafică accelerată (driverul lima).

> Apropo, ai încercat să-l folosești ca desktop?

Nu prea și nu intenționez. Singurul meu „monitor” este TV-ul ;)

Mă descurc momentan cu un Acer Chromebook R13 (kernel de la
archlinuxarm.org și rootfs Debian). Aș fi mulțumit să meargă Kodi
suficient de bine (cam ca în LibreELEC), ca să pot retrage un Himedia
Q10 Pro pe care îl folosesc acum pentru audio/video.

Mă gândeam să le înlocuiesc pe ambele cu un RockPro64. Până la urmă am
ajuns la concluzia că pe decodarea hardware nu te poți baza: suportul
este inexistent sau ajunge foarte târziu în Linux/Kodi/etc., anumite
versiuni de codec pot face probleme (de ex. Q10 Pro are probleme cu h264
Hi10), etc.

Acum caut ceva care să decodeze 4K în software, fără ventilatoare și cu
loc pentru două HDD 3,5".

Salut,
Andrei