On miercuri, 5 iulie 2023 14:29:40 EEST manuel wolfshant wrote:

> exact

> banuiesc ca ei au socotit si le-a dat cu plus. evident, nu stiu ce au
> pus in balanta dar e f posibil sa fi zis "ni se rupe de aia care
> foloseau clone" sau poate "aia care foloseau clone pot sa migreze la
> RHEL sau sa utilizeze alte distributii".

> din pacate cam asa e.

> e proprietar protocolul de comunicatie cu exchange asa ca tot ce exista
> este via OWA, in speta https://www.beonex.com/owl/
>
> era cit pe ce sa il cumpar dar nu se integreaza complet si am nevoie de
> chestiile lipsa, astia de la mine adora sa planifice sedinte in care sa
> [...]

Folosesc și eu kmail de mai bine de 20 de ani și în general, mi s-a părut că
merge bine, am avut tentative de trecere la Thunderbird sau la Evolution dar
am revenit de fiecare dată la kmail!
Acum folosesc kmail integrat în Kontact și sunt mulțumit de cum merge, nu e
perfect, are mici buguri, dar în general sunt mulțumit.
Evident folosesc KDE/Plasma pe desktop!