--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Media ponderata nu este un calcul scolastic, ci unul care se
foloseste in mod curent in finante. Cifrele respective nu sunt
maxime, ci medii, asa cum scrie in tabelul de la sfarsitul
articolului pe care l-ati citat chiar dumneavoastra. Vi-l citez din
nou:

> http://www.detnews.com/2004/autosinsider/0410/19/a01-306125.htm
>
> Probabil confundati salariul brut
> Ati putut sa ma cautati pe Internet pentru ca subsemnatul, ca si
> majoritatea co-listenilor, semnez mesajele cu numele meu intreg,
nu ma ascund in spatele unui anonim "Alan" sau "Alin" sau "Dan".
Oricine poate sa dea un search pe Internet cu numele meu - sau al
altui co-listean -, ca sa caute detalii, dar nu inteleg de ce ar
> pierde timpul sa o faca.

Draga Alan/Alin,
Media ponderata am spus ca ai folosit-o scolastic nu ca este
scolastica.De exemplu se foloseste scolastic atunci cand un student
fie si de MBA isi calculeaza grade-ul la sfarsitul semestrului/term.
Nu confund nimic.Am dat o cifra nu mai pierd timpul sa iti explic
daca nu vrei sa citesti.Am intervenit unde cunosc nu pe alte
probleme.Ca dumneata vrei sa ai intotdeauna ultimul cuvant si tii
mortis sa ai dreptate, asta este altceva.Crede-ma ca media de acolo
nu este pentru toti lucratorii.Ti-am mai dat 3 surse pentru
explicatie.Te rog revezi raspunsurile.
Nu inteleg ce relevanta are numele intr-o discutie.Vad pe lista
persoane care semneaza hfc, Vali, ori pe altii care in alte parti
semneza "pegassus" ori simplu Liviu.
A semna doar cu first name este mai simplu nu insemana ca te
ascunzi.Pur si simplu nu ma intereseaza sa imi apara numele aici.
Cand scrii ca vrei sa faci lobby Romaniei, ca vrei sa "ne organizam"
ca apoi sa vii cu probleme ce suna a fi mai mult personale
referitoare la echivalarea unui an de studii pentru studentii din US
care ar studia in Romania pentru a salva niste bani, este firesc sa
apara si intrebari despre cine si de ce vrea asta pentru ca aici
lumea nu se grabeste asa sa se "afirme" prin discursuri ...
Cred ca este normal ca cineva care scrie ca vrea sa organizeze lobby
si alte lucruri sa spuna si cine este, altfel s-ar putea crede ca se
ascunde in spatele unui simplu nume americanizat, ca deh, cel
romanesc numai corespunde "imaginii" care se doreste proiectata in
ochii celorlalti membrii, nu cea reala, fireste ;)...

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Vali Nas" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> majoritatea co-listenilor,
> "Alan"
>
> Il cheama Dan Nicolae (a avut o scapare pe o alta lista).
>
> Vali

Multumesc de reclama, dar vad ca nu vreti sa renuntati la o anumita
postura din bancul acela cu militianul si urma in asfalt:), stiti
care, acela din iarna , ori la cel cu militienii care bagau
patratele la triunghiuri:))...Multe succese;)...