From: "dan_d_n" <[EMAIL PROTECTED]>

> La ce universitate zici ca esti de esti platit ca student cu
> jumatate de norma de asistent de profesor?Hai ca esti haios ca n-am
> mai auzit de asta din primele saptamani la niciunul?Chiar n-ai de

Am eu un prieten in Canada care a facut (in primul an) EXACT asa ceva - e
drept, fusese foarte bun si "realizase" ceva incepand de cu vreo 5 ani
inainte de plecare, pe-aici, prin RO (diverse cercetari,
lucrari,"comunicari" - in domeniul non-profit) pe la CEU :)

Acu' deja, din cate inteleg, o duce bine si are niste venituri de asa marime
incat isi permite sa ma oftice de 2 ori pe an cu poze ba din Florida, ba din
Hawaii, ba din Mexic... ma rog, de pe unde-si petrece concediul... :(

Precizez: a parasit definitiv RO prin vara lui 2002... CULMEA! in Bucu
n-avusesem timp, de cand il cunosteam, sa beau cu el decat o bere... am baut
mai multe in anul ala in Toronto.... :))

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro