De fapt titlul acestor mesaje ar trebui sa fie "din Romania", pentru ca reflecta gradul de toleranta/intoleranta al romanilor fata de ceea ce este diferit. Dezbaterea nu poate fi decat benefica si ar trebui sa fie cat mai vizibila in planul public pentru ca poate incet, incet  ne mai deschidem si noi mintile.
Din pacate societatea romaneasca (desi nu imi place sa folosesc cuvinte mari) s-a dovedit foarte intoleranta de-a lungul timpului...vezi holocaustul/ deportarile romilor si evreilor in transnistria.

Ce inseamna "Nu homosexualilor" ? Cum se poate nega existenta lor? ...Pe cand deportarea homosexualilor?  Din fericire exista tatucul UE, care nu ne lasa chiar de capul nostru.
Problema homosexualilor este cu atat mai grava in Romania cu cat la nivelul atitudinilor fata de acestia, daca nu exista intoleranta, exista mai degraba indiferenta sub forma: "nu vreau sa stiu", "nu ma intereseaza", atitudine care poate fi la fel sau chiar mai nociva. Pana la acceptarea lor mai este cale lunga.

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui