De asemenea, in spiritul celor de mai jos si-al multor altora spuse pe-acest subiect pe lista relativ la drepturile homosexualilor/lesbienelor, propun sa se legalizeze si casatoriile inter-specii, ca expresie a drepturilor la fel de incontestabile ale minoritatii sexuale zoofile.
Las pe altii sa se gandeasca la cum s-ar putea rezolva aceasta problema, absolut esentiala pentru viitorul omenirii, in cazul unei alte minoritati sexuale, necrofilii.  Dar in mod cert si ea trebuie rezolvata.
Sunt convins ca Vali imi va da o mana de ajutor in aceasta intreprindere, publicand liste ale unor oameni de valoare apartinatori celor doua minoritati mentionate mai sus.

Inainte de-a ma califica drept comunist, nazist, taliban, sau chiar mai rau -- asa cum au luat-o peste bot cei care pe aceasta lista au indraznit sa nu fie de acord cu promotorii tolerantei (???), dandu-le acestora din urma posibilitatea de a-si demonstra cu asupra de masura PROPRIA intoleranta -- as fi interesat de argumente referitoare strict la propunerile de mai sus.  Daca exista.