Domnului Dicu Sava Cristian,
Stimate domn,
Cand vorbeam despre dezinteres, ma refeream la persoanele tolerante. Cele intolerante erau o categorie separata.
Si nu m-am referint la interesul/ dezinteresul fata de viata sexuala a acestor persoane, deoarece consider ca in dormitor fiecare cuplu fie el homo sau heterosexual poate face ce vrea atunci cand exista consens.
Ma refeream la dezinteresul fata de situatia persoanelor gay in societate, care sunt o categorie din cele mai marginalizate.
"Ce ma intereseaza este un singur lucru.
Sa stiu daca o persoana este gay sau nu. Nu de alta, dar nu vreau sa gresesc sau un anume gest al meu sa fie interpretat gresit.
Si punct."
Ceea ce va intereseaza pe dumneavoastra si nu numai , si ceea ce este si de dorit, din pacate nu prea se poate realiza in societatea noastra pentru ca persoanele respective (nu toate) au o anumita  reticenta in a se manifesta de teama de a nu fi marginalizati, stigmatizati si cine mai stie ce.
Indiferenta sau dezinteresul despre care va vorbeam eu se regaseste la persoanele auto-intitulate tolerante sau mai degraba "impartiale" si care nici nu sustin explicit drepturile homosexualilor in virtutea de a fi oameni.

Cu stima,
MP