AlItalia a facut, de acum vreun an jumate, un parteneriat cu Tarom - probabil si-au imprumutat unii de la altii diverse "obiceiuri fine" ;).

Am zburat eu cu ei in februarie anul trecut la Madrid - si dadeau sandwich-uri vechi (adica "vizibil" vechi ;).

Despre "obiceiuri fine la Tarom" gasiti la www.anchete.ro/forum, la sectiunea "actualitati" un intreg topic, foaaaarte lung si interesant ;)

Codruta

Subscriu la cele mentionate....dar sa nu uitam si lucratorii romani care, vamuind bagajele pierdute isi insusesc mare parte din obiecte!

Pulpea Andreea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

O experienta de zbor cu compania Alitalia (altminteri aparent atragatoare prin tarifele accesibile si orele de calatorie comfortabile) poate dauna sanatatii prin: numarul mare de zboruri anulate, intirzieri de peste 7 ore si, bonusul "frequent flyer", eternele bagaje pierdute.

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

Dvd region free American politics Region free dvd player

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui