Sent: Thursday, March 23, 2006 10:24 PM
Subject: [romania_eu_list] David Irving

Pentru Ionut Toader - Desilva

Eu nu contest "libera exprimare pasnica a opiniilor fiecaruia - dreptul la propria opinie".
Dar consider ca publicarea caricaturilor daneze a fost un atac la ceea ce au musulmanii mai sfant - pe Muhamed.
In Holocaust au pierit 6.000.000 de evrei, o treime din totalul mondial al acestei etnii. Oare poate cineva intra cu picioarele in acest subiect?
Nu contesti existenta Holocaustului. Atunci cum de ti se pare normal ca altcineva sa il conteste?
Aici nu este vorba despre un concurs: cine contesta mai multe fapte!
Crezi ca existenta Holocaustului trebuie probata?
Democratia nu inseamna anarhie. Doar acolo nu exista ingradiri. Orice lege are si partea de ingradire. Dar asta nu inseamna rau, ci protectia de rau.
Daca crezi ca poti pune pe acelasi nivel "tortionarii de ieri cu oamenii legii de azi din Austria" e trist.

Love ISRAEL, is real.

New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC for low, low rates.

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

Dvd region free American politics Region free dvd player

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui