haideti sa/l verificam pe acest emilica pe la sortulet
sau de ateu si pe la bugetul  sau sorosian si apoi mai
vorbim. Eu l-am cunoscut pe Moise si maestru Dan
Ciachir are dreptate cind zice ce zice de acest
Emilica !

Dr. Bogdan Baghiu
Aparator al credintei ortodoxe !

--- Lucian Branea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> CNCD. Va rog sa va
> ascunsa/i sub o banca de
> pusca in clasa. Si
> tari, SA LE IMPUNETI
>

> Domnule Capraru, se pare ca trebuie sa intervin si
> eu in acesta disputa -
> desi am cautat sa ma tin cit mai departe de ea...
> Dar daca SI dumneavoastra
> care, acum, nu mai aveti in grija doar elevi, ci si
> studenti, va faceti ca
> nu intelegeti care este problema in discutie si
> deturnati aceasta disputa
> intr-un teritoriu in care ea NU are ce sa caute,
> inseamna ca, intr-adevar,
> [...]

Cheap talk?
Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.
http://voice.yahoo.com

Raspunde prin e-mail lui