Iar cine zice ce zice de Dan Ciachir s-ar putea sa aiba de asemenea "dreptate"
;))

Si CE faceti daca il gasiti pe Dl. Moise cu bugetul in perfecta regula? :>)))

Codruta

  From: Baghiu Bogdan

  haideti sa/l verificam pe acest emilica pe la sortulet
  sau de ateu si pe la bugetul sau sorosian si apoi mai
  vorbim. Eu l-am cunoscut pe Moise si maestru Dan
  Ciachir are dreptate cind zice ce zice de acest
  Emilica !

  Dr. Bogdan Baghiu
  Aparator al credintei ortodoxe !

  --- Lucian Branea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

  > CNCD. Va rog sa va
  > ascunsa/i sub o banca de
  > pusca in clasa. Si
  > tari, SA LE IMPUNETI
  >

  > Domnule Capraru, se pare ca trebuie sa intervin si
  > eu in acesta disputa -
  > desi am cautat sa ma tin cit mai departe de ea...
  > Dar daca SI dumneavoastra
  > care, acum, nu mai aveti in grija doar elevi, ci si
  > studenti, va faceti ca
  > nu intelegeti care este problema in discutie si
  > deturnati aceasta disputa
  > intr-un teritoriu in care ea NU are ce sa caute,
  > inseamna ca, intr-adevar,
> [...]

  Cheap talk?
  Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.
  http://voice.yahoo.com

Raspunde prin e-mail lui