Transmit acest mesaj la ora duminica 28 ianuarie 2007 ora 8.50, ora la care
sint in timpul meu liber si de pe computerul personal de pe adresa personala.

Consider ca acest gen de mesaje, ca cel care il puteti citi mai jos, nu
reprezinta alceva decat o forma agresiva de discriminare prin care cetateni ai
acestei tari sint discriminati datorita faptului ca sint angajati la o
institutie.

este regretabil faptul ca unii dintre noi nu reusesc sa accepte si sa tolereze
pareri contrare convingerilor proprii.

este de asemenea regretabil faptul ca printr-un santaj ieftin se incearca
excluderea din viata sociala a unor persoane care, indiferent de locul de
munca, au exact aceleasi si tot atat de multe sau putine drepturi ca toti
ceilati, in special dreptul la libera exprimare.

imi pare sincer rau ca sint nevoit sa transmit un astfel de mesaj, dar pot sa
accept aceasta forma de santaj.

pentru a fi extrem de clar, adresa aceasta de email imi apartine din anul 2000
este pe un domeniu privat, este platita si nu poate fi accesata decat din
computerul personal, care in mod evident este acasa, adica acolo unde sint o
persoana privata ale carei opinii sint personale si nu ale unei institutii.

sper din tot sufletul ca acest gen de manifestare complet dincolo de limitele
bunului simt si ale principiilor morale sa nu mai afecteze si pe alti colisteni.
multumesc, nu neaparat pentru intelegere cat mai ales pentru atentie.
Virgil Leitoiu

Raspunde prin e-mail lui