Avem timp

  Avem timp pentru toate.
  Sa dormim,sa alergam în dreapta si-n stînga,
sa regretam ce-am gresit si sa gresim din nou,
sã-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi însine,
avem timp sa citim si sã scriem,
sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
avem timp sa ne facem iluzii
si sa rascolim prin cenusa lor mai tîrziu.
Avem timp pentru ambitii si boli,
sa învinovatim destinul si amanuntele,
avem timp sa privim norii, reclamele sau un
accident oarecare,
avem timp sã ne-alungãm întrebarile,
sa amînam raspunsurile,
avem timp sa sfarîmam un vis si sa-l reinventam,
avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea,
avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
Avem timp pentru toate.
Nu e timp doar pentru putina tandrete.
Cand sa facem si asta murim.

Vali <[EMAIL PROTECTED]> wrote:            Dumnezeu sa-l odihneasca.

      ----------------------------

  Vali
    "Noble blood is an accident of fortune; noble actions are the chief mark of
greatness." (Carlo Goldoni)

  "When the power of love overcomes the love of power, the world will know
peace." (Jimi Hendrix)

  ULTIMA ORA: Octavian Paler a incetat din viata.
  07 mai 2007 ora 20:03:25
  (C) Z-News

Tatiana Vîntur

 Check outnew cars at Yahoo! Autos.