Stimate domn,

Am recitit si am vazut. Sa reciteasca si altii si sa va vada scrasnetul
dintilor si dispertul fata de omul care si-a permis o viata sa nu fie de
acord cu "haitele" (chiar el a zis!) si sa stea ALATURI DE CINE DORESTE,
sa critice ceea ce i se pare nedrept. Tocmai acesta este "scuipatul" pe
care il aruncati dumneavoastra asupra OMULUI PALER, inainte  de a fi
bagat in mormant.

Odihneasca-se in pace!

emil onea

____________________________
Emil Onea, fax: 0237 232194
YMessenger ID: emilddd
MSNMessenger ID: emil1a
www.didactic.ro, World Summit Award RO nominated
www.olimpiade.ro, World Summit Award RO WINNER

--
Acest mesaj a fost verificat impotriva virusilor de catre BitDefender pentru
servere de mail Linux.
Acest mesaj a fost verificat impotriva virusilor de catre BitDefender pentru
servere de mail Linux.
Pentru informatii suplimentare, vizitati http://www.bitdefender.ro/

Raspunde prin e-mail lui