In fata a atatea "argumente" de "valoare", date mai jos,nu pot decat sa
tac.
Personal, am alt sistem de valori, probabil total gresit in acceptia
"turmelor" care se strang in piete urland si ascultand prosternati vorbele
gaunoase ale unora sau altora.

Raman un mare admirator al unicului Octavian Paler, care a trecut prin
viata ca UN OM adevarat, care a stiut sa lase in urma lucruri temeinice,
concrete, VLORI ce vor rezista in timp si vor fi modele pentru generatii
de oameni.

Sa il aiba Dumnezeu in grija Lui!

emil onea, Focsani

--
Emil Onea, fax: 0237 232194

--
Acest mesaj a fost verificat impotriva virusilor de catre BitDefender pentru
servere de mail Linux.
Acest mesaj a fost verificat impotriva virusilor de catre BitDefender pentru
servere de mail Linux.
Pentru informatii suplimentare, vizitati http://www.bitdefender.ro/

Raspunde prin e-mail lui