Stimate Domn din Geneva...

Intervin rar pe aceasta lista, unde oamenii isi dau uneori pe fata, la
adapostul ... monitorului, ura, si pentru mortii care, atunci cand au fost
in viata au lasat in urma ADEVAR si CURAJ, VALOARE si INTELEPCIUNE.
Lasati macar sa il acopere tarana si apoi injurati-l, scuipati-l pentru ca
si-a permis sa gandeasca liber, sa stea alaturi de oricine, sa spuuna ceea
ce credea el ca este de spus.
Octavian Paler mi-a fost calauza din adolescenta, cand am descoperit uimit
ca putem fi altfel decat inchisi in tiparele unei lumi cenusii, lipsite de
perspectiva. Cartile lui sunt la fel de adevarate ca si ultimile lui
ziceri jurnalistice de o curatenie iesita din sfera indivizilor comuni
care fluiera pe stadioane, se aduna in turme ca sa-si sustina idolii de
mucava ce urla la tribune despre "popor", "adevar", "dreptate" si alte
...circuri demagogice menite sa-i isterizeze si sa-i umple de ura pentru
tot ceea ce nu se potriveste cu doctrina lor...
Domnul Octavian Paler ne-a indemnat la intelepciune si la libertatea
gandirii, dar nu la gandirea de turma .. Domnul Paler nu a sustinut pe
nimenei si nu si-a permis luxul sa intre in TURME. Nici macar in turme de
60 sau 100 ...A gandit LIBER, asa cum este drept pentru un OM adevarat..

Daca aveti ceva cu Domnul Paler, atunci trebuie sa fiti mai presue decat
EL, lucru de care ma indoiesc...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Domnul Paler. Il voi da mereu exemplu
copiilor mei, un model de intelepciune, de curaj si eruditie.

emil onea, din Focsani

--
Emil Onea, fax: 0237 232194

--
Acest mesaj a fost verificat impotriva virusilor de catre BitDefender pentru
servere de mail Linux.
Acest mesaj a fost verificat impotriva virusilor de catre BitDefender pentru
servere de mail Linux.
Pentru informatii suplimentare, vizitati http://www.bitdefender.ro/

Raspunde prin e-mail lui