Civic Net si Civic Media va invita sa cititi documentarul

Basescu: "Mai eficienti decat Armata Rosie"
Written by Administrator

Cartelul ruso-roman al oligarhilor intra in Uniunea Europeana odata cu Romania
reocupata

De la preluarea mandatului de presedinte, Traian Basescu a avertizat de mai
multe ori asupra expansiunii rusesti in Romania. "Gazprom este mai eficient
decat Armata Rosie in a demonstra dependenta Europei fata de resursele
rusesti", spunea, anul trecut, presedintele. O alta afirmatie a sa care a
starnit rumoare a fost aceea ca Gazprom si Lukoil cumpara sau detin actiuni OMV
in secret, ceea ce ar crea pericolul ca Petrom sa ajunga sub control rusesc.
"Nu dorim sa fim controlati de Rusia", mai declara, recent, Basescu, intr-un
interviu.
Zilele trecute, presedintele suspendat al Romaniei, Traian Basescu, a vorbit si
la Constanta, in fata a aproximativ 30.000 de manifestanti pro-B despre
politica externa pe care a sustinut-o in ultimii ani. El a pus mai multe
intrebari multimii, fiecare dintre ele primind drept raspuns un „Nu” pronuntat.
Cateva dintre ele s-au referit si la Rusia: „Ca presedinte am orientat puternic
politica externa romaneasca in directia Vest, trecand Atlanticul, renuntand la
reminiscentele de control politic dinspre Rasarit. Am gresit?”; „Ca presedinte
mi-am facut datoria fata de partenerii europeni, avertizandu-i cu privire la
pericolul dependentei energetice pe o singura sursa de aprovizionare, Federatia
Rusa. Am gresit?”; „Ca presedinte am dus o politica prin care am incercat sa
asigur independenta energetica a tarii mele. Am gresit?”; „Ca presedinte am dus
interesele fratilor nostri de peste Prut la Casa Alba, la Comisia Europeana, in
Parlamentul Europei. Am gresit?”. Vizita pe care a primit-o recent premierul
Calin Popescu Tariceanu din partea masonului rus "Sasa" Vladimir Kondyakov
dovedeste ca nu.
Va prezentam mai jos serialul exploziv "Imperiul Rosu Contraataca" realizat de
Calin Cosmaciuc si Mihai Munteanu pentru Evenimentul Zilei. Urmariti sectiunea
Intelligence pentru noi materiale privind legaturile dintre oligarhii romani si
serviciile secrete rusesti, care stau la baza actualei stari politice din
Romania ante-Referendum, dupa cum aprecieaza semnatarii Apelului pentru
apararea Presedintelui Romaniei, organizatiile Pietei Universitatii reunite in
reteaua Civic Net.
Last Updated ( May 08, 2007 at 12:58 PM )
Read more...

Check out new cars at Yahoo! Autos.