----- Original Message -----
From: "Codruta Nedelcu" <[EMAIL PROTECTED]

> Uneori iti dai seama daca o problema are probabilitate mare de a fi
> "reala" si dupa persoana care o spune (inclusiv felul in care o spune
> ;)

Cu totul de acord. In aceasta privinta suntei un exemplu viu. :)
(amicala)

> A "decretat" cumva UE (sau fie! SUA - licuriciul de la care ii place
> sa suga lu Basescu) ca Rusia trebuie izolata???

Nu. Dar una din componentele capitalismului este si protectionismul.
Este anormal ca ramurile industriale importante ale unei tari sa ajunga sa
fie controlate din "bantustanul xxx".
Nu de alata dar este posibil sa le treaca prin cap sa ne ceara sa ne bagam
si noi "beciuge" in nas.

> Eu nu stiu - Dvs. stiti ca ar exista asa ceva?

Eu stiu ca exista onegeuri importante care sunt "de familie".
Care au fost declarate una, doua de utilitate publica si primesc bani de la
buget.
De ce "familii" apartin stiti la fel de bine ca si mine.

> Sau face doar parte din exprimarea gaunoasa "tip Basescu" (care
> Basescu, in lipsa de argumente concrete de a-l mai considera
> "reprezentant" al nostru, incearca demn tipul de "discurs" al PCR de
> prin anii 60, cu "dujmanul de clasa" - sau al lui Ceasca cu
> "agenturili", ca a vazut ca "prinde la bobor")? >:)

Doamna draga, stiti de mult ca optiunea mea politica era/este pentru o
dictatura militara de dreapta.
Din pacate, amandoi stim ca nu mai este posibil.
Am pierdut trenul in '89 !
Dar ce bine ne-ar fi prins macar 10 ani in care romanul sa fie impuscat pt.
ca a taiat geanta in autobuz, ca sa nu mai zic de plecat cu banca in spate.

> Ne dati ceva detalii? ;)

Da. Secretarul de partid al orasului Shanhai impuscat pe stadion pt.
coruptie.
La noi furi 67 mil $ si stai 2 ,5 ani nin puscarie.

> P.S. Iar eu personal am sa votez DA - pentru ca DETEST "domnia fricii"
> pe care Basescu incearca s-o impuna, prin aproape fiecare fraza din
> "discursul" sau: ba ca "vin rusii", ba ca "vine Vacaroiu", ba ca "vin
> oligarhii" (de parca n-ar fi SI EL inconjurat de ei!!!) ba ca vine
> mai-stiu-eu-cine si ca daca nu votam NU ne iese vreun cosh in varfu
> nasului :-pp

Parca spuneati invers ? V-ati razgandit ? :)
Eu am sa votez NU din acelasi motive pe care l-am mai expus.
Cu cat se paruiesc mai tare intre ei cu atat mai bine pentru noi.

http://arid.wordpress.com
Unde gasiti cele mai bune posturi de pe diverse liste.

Raspunde prin e-mail lui